Regulamin

Regulamin i karta meldunkowa do pobrania na dole strony.

Regulamin


§ 1. Postanowienia ogólne

1. Poniższy Regulamin określa zasady rezerwacji i najmu Apartamentów w budynku położonym
w Słupsku przy ul. Konarskiego 8A.
2. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień
Regulaminu.
3. Użyta w Regulaminie terminologia oznacza:
1) najem – oddanie przez Wynajmującego Najemcy/Klientowi Apartamentu do czasowego
używania i zobowiązanie Najemcy do uiszczenia opłaty za najem. Najęty Apartament może być
wykorzystywany wyłącznie w celach mieszkalnych.
2) apartament – lokal przeznaczony do najmu,
3) najemca/klient – osoba zainteresowana (dokonująca) rezerwacji/osoba najmująca
Apartament,
4) wynajmujący – Apartamenty Spółka z o. o.,
4. Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie Umowy Najmu Apartamentu pomiędzy
Apartamenty Spółka z o. o. a Klientem, na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opłaty za najem poszczególnych Apartamentów
umieszczone są na stronie internetowej: www.apartamenty-slupsk.pl
6. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego, w tym
Kodeks Cywilny.

§ 2. Warunki i sposoby rezerwacji oraz przedłużenie pobytu

1. Klient może dokonać rezerwacji Apartamentu poprzez:
1) Rozmowę telefoniczną z pracownikiem, dzwoniąc pod numer 505 665 450,
2) Wysłanie zapytania pod adres e-mail rezerwacja@apartamenty-slupsk.pl,
3) Osobistą wizytę w biurze przy ul. 3-go Maja 11.
4) Stronę internetową www.booking.com

2. Warunki rezerwacji:
1) Po uzgodnieniu terminu pobytu oraz opłaty za usługę, do Klienta zostaje wysłane
potwierdzenie rezerwacji zawierające: cenę, termin najmu, wysokość zadatku oraz numer
konta.
2) Zadatek w wysokości 30% łącznej kwoty (w przypadku okresu wakacyjnego 100%) należy wpłacić w terminie do 3 dni roboczych.
3) Wpłata zadatku w wyznaczonym terminie jest jednoznaczna z zawarciem umowy najmu oraz
akceptacją regulaminu.
4) Nie uiszczenie zadatku w wyznaczonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji.
5) Pozostałą kwotę Klient zobowiązany jest wpłacić gotówką w dniu rozpoczęcia najmu przy
wydaniu lokalu, pracownikowi firmy.
6) W przypadku rezerwacji na jedną dobę Klient zobowiązany jest wpłacić całą kwotę za pobyt z
góry.
7) W przypadku odstąpienia od umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian, na
zasadzie porozumienie stron, odnoszących się do rezerwacji, Klientowi nie przysługuje zwrot
zadatku.
8) W przypadku rezygnacji z pobytu i poinformowania o tym fakcie pisemnie, pocztą lub drogą e-mailową
w terminie do 14 dni przed datą rozpoczęcia najmu zadatek zostaje zwrócony.
9) W przypadku rezygnacji z pobytu w terminie krótszym niż 14 dni przed datą rozpoczęcia
najmu zadatek nie zostaje zwrócony.
10) W przypadku braku kontaktu lub braku przyjazdu Klienta Apartament zostaje zwolniony do
ponownej rezerwacji w dniu następnym.

3. Nie uiszczenie pozostałej kwoty – należnej za najem – w terminie i w sposób wskazany w § 2.
ust. 2 pkt b. i ust. 3 powoduje anulowanie rezerwacji.

4. Odwołanie rezerwacji powinno nastąpić telefonicznie oraz poprzez wysłanie wiadomości e-mail
na adres rezerwacja@apartamenty-slupsk.pl

5. Osoba dokonująca rezerwacji/Najemca lokalu musi mieć ukończone 18 lat.

6. Za osoby nieletnie przebywające w najętym apartamencie odpowiadają osoby pełnoletnie,
pod których opieką nieletni pozostają.

7. Za zwierzęta domowe przebywające w najętym lokalu odpowiada Klient.

8. W przypadku skrócenia przez Klienta swojego pobytu, należna za najem opłata za
niewykorzystany okres nie zostaje zwracana.

9. Klient dokonując rezerwacji przez Internet zgadza się jednocześnie na przesyłanie mu na jego
adres e-mail przez Wynajmującego aktualnych ofert najmu. Rezygnację z otrzymywania w/w
ofert należy przysłać na adres e-mail rezerwacja@apartamenty-slupsk.pl

10. Warunkiem przedłużenia pobytu jest wpłata łącznej kwoty za przedłużany pobyt w dniu
zgłoszenia.

§ 3. Zakwaterowanie Klienta oraz opuszczenie lokalu przez Klienta

1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, klucze do lokalu wydawane są przez pracownika
firmy.
2. Doba hotelowa kończy się o godzinie 12:00 ostatniego dnia pobytu.
3. Klient zobowiązany jest do powiadomienia (telefonicznie lub drogą e-mailową) o godzinie
przybycia najpóźniej na jeden dzień przed terminem przyjazdu.
4. Przy odbiorze kluczy Klient zobowiązany jest okazać dokument tożsamości (dowód osobisty,
paszport) potwierdzający jego dane osobowe niezbędne do wypełnienia dokumentów
związanych z najmem.
5. Wydanie apartamentu następuje na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego
przez wynajmującego oraz klienta.
6. Wykwaterowanie odbywa się w obecności pracownika firmy, który dokona wstępnego
sprawdzenia stanu apartamentu i jego wyposażenia oraz sporządzi z tej czynności protokół.
Protokół powinien zostać podpisany przez osobę go sporządzającą oraz przez Klienta
opuszczającego lokal.
7. Na życzenie Klienta Wynajmujący może wystawić rachunek lub fakturę.
8. Po wydaniu Apartamentu Klientowi ponosi on pełną odpowiedzialność za lokal oraz
znajdujące się w nim elementy wyposażenia.

§ 4. Warunki korzystania z najmowanego lokalu

1. Najemca zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 6:00 rano
dnia następnego.
2. W Apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia za wyjątkiem miejsc poza
Apartamentem do tego przeznaczonych (właściwie oznakowanych). Za złamanie zakazu
Wynajmujący naliczy karę umowną w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).
3. Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub
zniszczenia przedmiotów wchodzących w skład wyposażenia lokalu oraz znajdujących się w nim
urządzeń technicznych, powstałych w czasie trwania najmu.4. Najemca zobowiązany jest zawiadomić pracownika firmy o wystąpieniu jakiejkolwiek szkody,
natychmiast po jej wykryciu.
5. Najemca nie może przekazywać lokalu/apartamentu w podnajem osobom trzecim.
6. Najemca nie może wprowadzać jakichkolwiek przeróbek ani innych trwałych zmian w
wynajmowanym apartamencie.
7. Najemca nie może wymieniać zamków, ani dorabiać kluczy do najmowanego apartamentu.
8. W przypadku zgubienia lub zniszczenia przez Najemcę kluczy, pracownik firmy wyda
Klientowi zapasowe klucze po uiszczeniu dodatkowej opłaty w wysokości 150 PLN.
9. Wynajmujący nie wyraża zgody na organizację przez Najemcę jakichkolwiek przyjęć, imprez
okolicznościowych, spotkań większej niż nocująca ilość osób w Apartamencie. Za złamanie
zakazu Wynajmujący naliczy karę umowną w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
za każde ze zdarzeń, o których mowa powyżej.
10. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu
związane z pracami budowlanymi lub wykończeniowymi na terenie lub wokół obiektu.
11. Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia Apartamentu tj. dokładnego
zamykania drzwi i okien, oraz sprawdzania wszelkich urządzeń elektrycznych oraz zabezpieczania
przedmiotów znajdujących się na balkonach przed niedogodnymi warunkami pogodowymi.

§ 5. Prawa i obowiązki Wynajmującego

1.Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy znajdujących się
w najętym lokalu a należących do Klienta lub osób z nim przebywających a dokonanych przez
osoby trzecie.
2. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności względem Najemcy z tytułu utraty lub
uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających
wartość naukową lub artystyczną a powstałych z przyczyn niezależnych od Wynajmującego (np.:
pożar, powódź itp.)
3. Wynajmujący posiada odpowiednią polisę ubezpieczeniową zabezpieczającą ewentualne
roszczenia Najemcy o rekompensatę strat, które poniósł Klient z winy Wynajmującego.

Regulamin do pobrania

Karta meldunkowa do pobrania